Veic visus neatliekamos pasākumus, lai novērstu tālākus zaudējumus un nepieļautu nelaimes gadījumus.
Tiklīdz tas kļūst iespējams, paziņo mums rakstiski par jebkuru gadījumu, kura rezultātā var tikt pieteikta prasība spēkā esošas apdrošināšanas polises saistībā.
Nekavējoties ziņo:
- ugunsgrēka gadījumā – ugunsdzēsības un glābšanas dienestam (112);
- eksplozijas gadījumā – ugunsdzēsības un glābšanas dienestam (112) vai attiecīgajam avārijas dienestam (112);
- inženierkomunikāciju avārijas gadījumā – attiecīgajam avārijas dienestam (112) un/vai ēkas apsaimniekotājam (īpašniekam);
- trešo personu prettiesiskas rīcības gadījumā – policijai (112);
- sadursmes gadījumā ar transporta līdzekli – ceļu policijai (112);
- apdrošinātājam, tiklīdz tas kļūst iespējams.
Bez mūsu rakstiskas piekrišanas nesāc bojājumu novēršanu vai objekta un tā daļu pārvietošanu, novākšanu vai atjaunošanu. Vari veikt tikai neatliekamus pasākumus, lai novērstu tālākus zaudējumus un nepieļautu nelaimes gadījumus.
Trīs (3) darba dienu laikā no brīža, kad uzzināji par notikumu, piesaki apdrošināšanas gadījumu internetā vai lietotnē Gjensidige Hand.
Ja objektīvu iemeslu dēļ tu nevari personīgi iesniegt rakstisku pieteikumu, tad to var izdarīt tavs pārstāvis vai pilnvarotā persona.
Saskaņo ar mūsu pārstāvi notikuma vietas apskates laiku.