Ja tavā īpašumā noticis negadījums:
- Veic visus neatliekamos pasākumus, lai novērstu tālākus zaudējumus un nepieļautu nelaimes gadījumus.
- Nekavējoties ziņo:
- ugunsgrēka gadījumā – ugunsdzēsības un glābšanas dienestam (112);
- eksplozijas gadījumā – attiecīgajam avārijas dienestam (112);
- inženierkomunikāciju avārijas gadījumā – attiecīgajam avārijas dienestam (112) un/vai ēkas apsaimniekotājam (īpašniekam) vai pašvaldības policijai;
- trešo personu prettiesiskas rīcības gadījumā – policijai;
- sadursmes gadījumā ar sauszemes transporta līdzekli - ceļu policijai;
- apdrošinātājam, tiklīdz tas kļūst iespējams.
Trīs (3) darba dienu laikā no apdrošināšanas gadījuma iestāšanās brīža piesaki apdrošināšanas gadījumu internetā vai lietotnē Gjensidige Hand.
MAXI meistara palīdzība - 67112222
Nesāc bojājumu novēršanu vai objekta un tā daļu pārvietošanu, novākšanu vai atjaunošanu bez mūsu rakstiskas piekrišanas. Tu vari veikt tikai neatliekamos pasākumus, lai novērstu tālākus zaudējumus un nepieļautu nelaimes gadījumus.
Sagatavo šādus dokumentus, ko uzrādīt mūsu ekspertiem:
- personu apliecinošu dokumentu;
- atlīdzības saņēmēja rekvizītus (bankas konta informāciju);
- izziņu par negadījuma cēloni (ja tāda ir);
- apdrošināšanas polises kopiju;
- īpašumtiesības apliecinoša dokumenta kopiju un inventarizācijas lietu;
- kustamās mantas iegādes dokumentus (ja tādi ir).