Ja esi neapmierināts vai tev ir iebildumi par klientu apkalpošanu, mūsu pakalpojumiem vai produktiem, atlīdzību izmaksām vai to rezultātiem, lūdzu izsaki savus iebildumus sazinoties ar mums pa tālruni +371 67112222 un centīsimies visus jautājumus atrisināt pārrunu ceļā vai iesniedz mums rakstisku sūdzību. Mūsu darbinieki var sniegt palīdzību sūdzības sagatavošanā.
Jo plašāku informāciju sniegsi par konkrēto lietu, jo ātrāk un efektīvāk mēs varēsim to izskatīt un novērst radušos pārpratumus.
Tu vari iesniegt sūdzību, nosūtot to:
- uz e-pasta adresi [email protected];
- pa pastu vai iesniedzot sūdzību centrālajā birojā, Gustava Zemgala gatve 74A, Rīgā, LV‑1039, vai jebkurā mūsu pārstāvniecībā;
- ar pašapkalpošanās portāla starpniecību.
Iesniedzot pieteikumu vai sūdzību, lūdzam norādīt savu identifikācijas informāciju un kontaktinformāciju, kā arī izklāstīt lietas apstākļus:
- vārds, uzvārds (juridiskajai personai - nosaukums);
- tālruņa numurs;
- e-pasta adrese vai dzīvesvietas adrese (juridiskajai personai – juridiskā adrese);
- lietas apstākļi un būtība, tavas prasības;
- vēlamais atbildes sniegšanas veids (ja vēlamais veids nav norādīts, atbilde tiek sniegta tajā pašā veidā, kādā iesniegta sūdzība).
Saņemot pieteikumu vai sūdzību, mēs centīsimies sniegt atbildi 14 dienu laikā, tomēr tas var būt arī garāks termiņš, ja pieprasījumu vai sūdzību nevar izskatīt šajā laika periodā sarežģītības vai citu iemeslu dēļ. Mēs tevi informēsim par sagaidāmo atbildes sniegšanas termiņu.
Sūdzības izskatīšana ir bez maksas.
Ja pēc sūdzības izskatīšanas un atbildes saņemšanas tu joprojām esi neapmierināts, tev ir iespēja iesniegt sūdzību:
- Latvijas Bankai (https://www.bank.lv/),
- Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojam par OCTA līgumu (www.ltab.lv),
- Patērētāju tiesību aizsardzības centrā par patērētāja tiesību pārkāpumiem (www.ptac.gov.lv),
- Latvijas Apdrošinātāju asociācijas ombudam (http://www.laa.lv/ombuds/).